Новини
  • Головна
  • До Дня підприємця СУП провів відкриті уроки в школах та вузах

На початку вересня в навчальних закладах країни почалися перші в цьому році уроки підприємництва. У ролі викладачів виступали члени Спілки українських підприємців (СУП). Вони ділилися своїм досвідом, розповідали чому все-таки бути підприємцем – круто, а також які знання і навички необхідні для створення власного бізнесу.

Зі школярами говорили про відповідальність, прибутку і податки.

Серед головних висновків, які зробили учні:

– щоб стати підприємцем, потрібно багато працювати і починати якомога раніше

– дуже важлива команда однодумців

– не боятися пробувати і помилятися

– вивчати всі предмети, щоб бути готовим до всього

Зустрічі зі студентами були більш дискусійними. У ЛНУ ім. І. Франка СУП організував зустріч відразу з трьома підприємцями і зібрав понад 100 студентів в одному залі.

Тарас Вервега, співзасновник компанії SoftServe, закликав студентів не боятися нових викликів і багато працювати, щоб досягти хороших результатів у бізнесі: «Працюйте 25 годин в день, 8 днів на тиждень і 400 днів на рік». Соломія Марчук, партнер MBP Group, порадила студентам вже зараз знайти ментора, який зможе стати наставником і підказати. «Будь-який нормальний бізнес має два ефекти: користь для суспільства і гроші. Чим більше користі, тим більше грошей. Точка », – в розрізі розмови про чесний бізнес заявила Марчук.

Для студентів важлива мотивація, вони мають розуміти, навіщо роблять ту чи іншу справу. Тому багато питань і міркувань на зустрічі було присвячено і цій темі.

Саме власник / директор є мотиватором своєї команди, а його часто мотивувати нікому. Де ж шукати цю мотивацію, ділилися члени СУП.

Про те, що молодим підприємцям не вистачає навичок продати свій продукт, констатував Микола Кміть, засновник ТМ «Моршинська». Він порадив студентам вже зараз більше заглибитися в PR, менеджмент, маркетинг і роботу HR-відділу.

Про необхідність і важливість таких зустрічей красномовно говорить той факт, що вони все більше не про «розповісти», а про «порадити, подискутувати». Висока залученість студентів і школярів, правильні питання про мотивацію, ролі держави, відповідальності, прозорості, і тільки потім про гроші, – приємний результат уроків.

Загалом відкриті уроки підприємництва було проведено більше ніж у 30 школах і університетах Дніпра, Запоріжжя, Харкова, Житомира, Києва, Одеси.

Такими заходами засновники і власники успішних підприємств популяризують підприємництво серед молоді та сприяють формуванню позитивного іміджу підприємця як людини, що створює цінність для кожного з нас через сплату податків, нові робочі місця, соціальні проекти, товари і послуги. Джерело liga.net