Новини

1 березня відбулася перша зустріч маркетинг-клубу СУП. Це спільний проект Спілки та міжнародної компанії IPromo-CIS, головне завдання якого – давати знання у сфері маркетингу, які можна застосовувати у практиці власників і СЕО малого та середнього бізнесу.

Оскільки маркетинг – це дії, спрямовані на виявлення і задоволення суспільних потреб, для початку з гостями заходу з’ясовували, коли ж саме виникає потреба у людини та які інструменти дозволяють зрозуміти клієнту, як ваш продукт/послуга вирішує цю проблему.

«В інтернет-рекламі малий та середній бізнес бореться тільки за ту аудиторію, яка вже розуміє цінність їхньої послуги/продукту. Однак це лише 10% споживачів»,

– констатував у дискусії Андрій Чорний, партнер IPromo-CIS, спікер маркетинг-клубу.

У цьому контексті поговорили про вартість залучення клієнтів в інтернет-рекламі. Оскільки бізнес працює тільки з 10% потенційних клієнтів, тут висока конкуренція. І відповідно вартість реклами зростає. Хибна думка бізнесу й щодо того, що продажі будуть рости, якщо давати рекламу на цих 10% клієнтів – врешті-решт тут «виживе» той, у кого більше грошей. То як же залучити інші 90% аудиторії, у яких є потреба, але вони не знають, що ваш продукт їм допоможе? Тут на допомогу прийде маркетинг. Необхідно показати цим потенційним клієнтам, яку саме проблему ваш продукт допоможе їм вирішити.

«Клієнти прийдуть самі, якщо зробити якісний продукт, – це міф. Особливо, на висококонкурентному ринку. Ви повинні за допомогою маркетингу донести цінність відносно якості вашого продукту».

Про розуміння цінності продукту в маркетингу зосередилися в обговоренні далі. Зокрема, говорили про те, що саме продавці доводять до розуміння клієнта цінності продукту/послуги. Тож продажі – частина маркетингу, і важливо, щоб дії в маркетингу співпадали з діями в продажах.

Наприкінці зустрічі учасники дійшли висновку, що інструменти в маркетингу – лише спосіб спілкування з клієнтом. Важливий контент, саме повідомлення, яке ваш бізнес несе. Тож інформація – важливіша інструментів, саме вона доносить цінність.

Варто сказати, що захід дійсно відповідав своєму формату: обговорення учасників велося дуже активно. А висновки, зроблені під час таких дискусій і зруйновані міфи про маркетинг точно змусять долучитися ще не до однієї зустрічі клубу. Приєднуйтеся і ви!