Новини
  • Головна
  • СУП ЗАПРОШУЄ БІЗНЕС-АСОЦІАЦІЇ ПІДТРИМАТИ ІНІЦІАТИВИ

Шановні колеги!

Кожна з бізнес-асоціацій виносила на широкий загал перелік глобальних пропозицій по створенню сприятливого бізнес-клімату. Ще навесні 2018 року учасники СУП сформували свій ТОП-10 вимог бізнесу до влади – ряд пропозицій з модернізації й осучаснення українського законодавства та економіки.

Але існують й не менш важливі пропозиції та ініціативи, які не є глобальними і на які ми пропонуємо звернути увагу. Запрошуємо Вас спільно підтримати кілька ініціатив, що також мають вплив на створення сприятливого бізнес-клімату. Їх можна втілити в життя вже протягом найближчих двох місяців. Шлях вирішення цих проблем проходить у площині підзаконних нормативно-правових актів. Для їх реалізації необхідна спільна підтримка та публічна комунікація з профільними міністерствами чи відповідальними особами.

Нашими спільними швидкими перемогами можуть стати:

1. Лібералізація відповідальності за незначні формальні порушення вимог щодо нанесення знаку відповідності технічним регламентам – «трилисника».

Проблематика полягає у тому, що більшість законослухняного бізнесу, який реалізує цілком безпечну для споживача продукцію і яка відповідає технічним регламентам (українським та європейським), штрафують перевіряючі із Держпродспоживслужби за формальні порушення порядку нанесення «трилисника» (незначні відхилення пропорцій і розміру знаку; нанесення лише на упаковку, а не безпосередньо на товар; тощо).

Зазначимо, що такі формальні невідповідності не порушують права споживача на безпечну продукцію або на інформацію про товар.

2. Спрощення нормативного регулювання норм витрат палива та мастильних матеріалів Якщо у підприємства є авто, то неодмінно йому відомо про складність наявної процедури:

– необхідність щорічного оплатного замовлення у ДП «Державтотрансндіпроект» тимчасових індивідуальних норм витрат палива та мастильних матеріалів для кожного більш-менш нової моделі авто на підприємстві;

– заниження ДП «Державтотрансндіпроект» тимчасових індивідуальних норм витрат палива у порівнянні із показниками, які декларує виробник, вже не кажучи про значне заниження в порівнянні із фактичними витратами;

– неможливість підприємства у повному обсязі списати фактичні витрати палива.

Якщо учасники і ваших бізнес-асоціації мають таку ж проблематику, просимо вас звернутися з листом до МІУ та наголосити на необхідності спрощення нормативного регулювання норм витрат палива та мастильних матеріалів.

3. Удосконалення порядку видачі та обліку дозволів на міжнародні перевезення автомобільним транспортом Щорічно, наприкінці року, в листопаді-грудні, спостерігається ситуація з відсутністю вищезазначених дозволів і, при цьому, на руках у перевізників знаходяться тисячі виданих дозволів, які не були використані. Недосконалий механізм видачі та обліку дозволів призводить до зриву строків поставок продукції вітчизняних виробників за кордон та порушення виконання умов зовнішньоекономічних контрактів. Ми вже написали кілька листів та пропозицій по цим питанням, посилання.

Якщо учасники ваших бізнес-асоціацій мають подібну проблематику, пропонуємо спільно підтримати ці ініціативи. Просимо звернути увагу на ці проблеми представників профільних міністерств та відповідальних осіб.

Заздалегідь вдячні за сприяння вирішенню проблем бізнесу в Україні!