Новини
  • Головна
  • СУП запрошує на HR-клуб з Русланою Корж, HR-бізнес лідером компанії Mondelez, ISC і Ольгою Роєнко, засновницею та СЕО маркетингової агенції Royenko Agency

21 лютого спікерами HR-клубу стануть Руслана Корж та Ольга Роєнко

Руслана Корж, HR-бізнес лідер компанії Mondelez, розкаже про:

– внутрішні комунікації як дорожню карту компанії
– як особливі емоції розвивають натхненних людей, а натхненні люди створюють унікальні продукти
– як крок за кроком вибудувати корпоративну культуру та цінності
– лідер це не лише той хто надихає, але і той хто вказує шлях до успіху
– як цінності компанії можуть стати стилем життя працівників і як це може вплинути на бізнес-результати.

Про місце маркетингу та PR у роботі HR-директора розповість Ольга Роєнко, засновниця та СЕО маркетингової агенції Royenko Agency.

У фокусі:
– як маркетинг та PR допомогають HR-директору залучати та утримувати таланти
– то такий «внутрішній клієнт» компанії і чому HR разом з маркетингом та PR ма-ють задовольняти його потреби
– кращі кейси українських та західних компаній, у яких дружба маркетингу та HR успішно вирішувала бізнес-задачі.

Спікери заходу:

Руслана Корж – HR-бізнес лідер компанії Mondelez, ISC. З компанією Mondelez – з січня 2000 року.
Працювала на позиціях HR Manager & CI, HR Manager & Coffee Packing Section Ma-nager, HR Manager&BISTRO Project Lead, HR Business Lead. В компетенціях пані Руслани: управління змінами, коучинг, дизайн та розвиток організації, ефективність та винагородження, залученість співробітників.

Ольга Роєнко – засновниця та СЕО маркетингової агенції Royenko Agency.
Досвід роботи в маркетингових комунікаціях та PR – більше 12 років. Очолювала відділ по роботі з клієнтами в Pillar PR (нині – Havas PR), де працювала в сегментах: рітейл, банківська справа, FMCG та ін. Була першим PR-директором компанії COMFY, де побудувала систему корпоративних та внутрішніх комунікацій «з нуля». На позиції маркетинг-директора розвивала технологічний стартап SAY.TV, на цій же позиції працювала в інвестиційно-девелоперській компанії UBI. Спікер маркетингових конференцій та освітніх програм, серед яких Marketing Challenge Camp, VR Market-ing, Prime Marketing, тьютор акселераційної програми для стартапів від ізраїльсько-американського венчурного фонду NEO.VC.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що захід для учасників СУП, БЕЗКОШТОВНИЙ, просимо зареєструватися за посиланням: bit.ly/2EC7oOw (якщо ви не є учасником СУП, ми надішлемо відомості про оплату у відповідь на вашу реєстраційну форму). РЕЄСТРАЦІЯ bit.ly/2EC7oOw

Дата зустрічі – 21 лютого
Реєстрація – 15.45-16.00
Час – 16.00-18.00
Місце проведення – офіс UA pay (Оболонський пр-т, 35, офіс 201 (2 поверх))