Про стратегії залучення клієнтів в інтернеті говорили на черговій зустрічі маркетинг-клубу СУП
24 жовтня на черговій зустрічі маркетинг-клубу СУП говорили про стратегії залучення клієнтів в інтернеті. Як створити таку систему і отримати постійний вхідний потік клієнтів у свій бізнес, ділився засновник компанії IPromo-CIS, digital-стратег Микола Гончаров.
Для початку з’ясували, чому старий підхід в маркетингу не приносить бажаних результатів, а також, в чому різниця між довірою та інтересом клієнта до компанії/продукту. Спікер навів цікаві цифри: за даними ресурсів з пошуку роботи за останні 4 роки запити компаній на пошук менеджерів з продажу збільшилися в 4 рази! І це пояснює загальну досить сумну картину результатів маркетингової діяльності компаній. Власники не зрозуміли базової задачі маркетингу: потрібно не запропонувати готове рішення, а саме через спілкування з клієнтом донести, як продукт вирішує його проблему. Із рекламних меседжів більшості компаній 90% клієнтів просто не розуміють, як продукт вирішує їхню проблему.
Під час зустрічі розглянули також систему організації і побудові продажів через інтернет. В цьому контексті багато дискутували, тож учасники СУП змогли детально зануритися в послідовність побудови та впровадження технології залучення клієнтів у свій бізнес.
Дякуємо спікеру за предметність розмови, учасникам клубу – за інтерес до теми, куратору клубу Андрію Чорному – за організацію зустрічі та підняття такої актуальної теми серед членів СУП! За гостинність і дружній, як завжди, прийом щиро дякуємо партнеру СУП компанії Terrasoft!
**Маркетинг клуб – серія регулярних зустрічей, спрямованих на отримання учасниками знань у сфері маркетингу, які можна застосовувати у практиці власників і СЕО малого та середнього бізнесу. Спікери - відомі експерти в сфері маркетингу, фахівці та маркетинг-директори провідних компаній.
Наступна зустріч клубу відбудеться в листопаді. Слідкуйте за оновленнями!
Ще новини
Пiдписатися на розсилку
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Сервер не відповідає, спробуйте пізніше!
Відправлено!
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Дякуємо за вашу готовність працювати над змінами бізнес-клімату в країні! Координатор комітетів СУП найближчим часом зв’яжеться з вами та надасть детальну інформацію про роботу і найближчі засідання обраного вами комітету.
Приєднатися до нас
Річний (фактичний рік) членський внесок залежить від
розміру вашого бізнесу, але не впливає на якість наданих послуг від СУП.
Додатковий разовий вступний внесок для всіх категорій бізнесу – 3000 грн.
Визначення типу членства