Ефективний маркетинг: вчимося спрощувати життя клієнта
«Головне запитання маркетингу: на яку роботу клієнт "наймає" твій продукт?", - переконаний серійний підприємець, власник компаній Gofriends та GoFriends It Academy Kiev Євген Моісеєв.
Під час зустрічі маркетинг-клубу СУП учасники дізналися від спікера про те, як зрозуміти потреби своєї аудиторії та "забрати у неї зайву роботу". Євген вважає, що маркетинг – це про розуміння твоєї цільової аудиторії.«Я довго думав, що маркетинг – це рекламна пропозиція, меседжі, які чіпляють, контент. Але найбільше визначення, яке мені імпонує: маркетинг – це про людей, це розуміння моєї цільової аудиторії, як вони говорять, думають та що хочуть», - каже він.
Наш спікер вважає, що хороший маркетолог має провести з клієнтом інтерв'ю: дізнатися, як він знайшов ваш бренд, розпитати про усі його «болі». Увесь маркетинг проходить через особисту комунікацію.
Інтерв’ю з клієнтом у бізнесі має будуватися на трьох компонентах:
- GAIN - що клієнт отримує завдяки продукту;
- PAIN - які "болі" вирішує людина через купівлю товару (звільняємо людей від зайвої роботи - полегшуємо життя клієнта);
«Потрібно говорити на мові клієнта, і саме інтерв’ю допомагає дістати ключові фрази», - каже Євген.
- JOBS - яку роботу виконує людина з продуктом задля вирішення своїх «болей».
Крім того, спікер поділився особливостями ведення маркетингу у соціальних мережах.«На яку роботу ці люди «наймали» шейк? Зайняти свій час по дорозі на роботу. Їм усе одно, цей шейк полуничний чи банановий», - зазначає Євген.
Наприклад, середній відсоток конвертації в Google (це процент конверсії з показів у переходи, з переходів до заявки, із заявки в клієнта) становить 2%, у Facebook – досягає 30%.«Facebook та Instagram - це найбільші маркетингові канали. Facebook - це один з найкращих каналів сьогодення, водночас, це канал з найдешевшим трафіком, найбільшим відгуком, найбільшим відсотком конвертації», - сказав Євген.
Ключові маркетинг-завдання у цій соціальній мережі:
1. Побудувати бренд впізнаваності (познайомити величезну кількість людей з моїм брендом, аби в подальшому вони обрали уже знайомий);
2. Контент (cтворення корисного контенту та контенту, який продає);
3. Комунікація (зв'язок з клієнтом, спілкування, отримання зворотного зв’язку, коментарі, відгуки на заходи);
4. Продаж (Facebook – це рекламний майданчик номер один).
Наприкінці зустрічі Євген підкреслив, що мета маркетингу та будь-якої інновації – «забрати роботу клієнта», спростити його життя. Дякуємо за цікаве спілкування та новий погляд на «ненудний» маркетинг!
Ще новини
Пiдписатися на розсилку
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Сервер не відповідає, спробуйте пізніше!
Відправлено!
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Дякуємо за вашу готовність працювати над змінами бізнес-клімату в країні! Координатор комітетів СУП найближчим часом зв’яжеться з вами та надасть детальну інформацію про роботу і найближчі засідання обраного вами комітету.
Приєднатися до нас
Річний (фактичний рік) членський внесок залежить від
розміру вашого бізнесу, але не впливає на якість наданих послуг від СУП.
Додатковий разовий вступний внесок для всіх категорій бізнесу – 3000 грн.
Визначення типу членства