Ефективний маркетинг: вчимося спрощувати життя клієнта
Ефективний маркетинг: вчимося спрощувати життя клієнта
01 березня 2019

«Головне запитання маркетингу: на яку роботу клієнт "наймає" твій продукт?", - переконаний серійний підприємець, власник компаній Gofriends та GoFriends It Academy Kiev Євген Моісеєв.

Під час зустрічі маркетинг-клубу СУП учасники дізналися від спікера про те, як зрозуміти потреби своєї аудиторії та "забрати у неї зайву роботу". Євген вважає, що маркетинг – це про розуміння твоєї цільової аудиторії.

«Я довго думав, що маркетинг – це рекламна пропозиція, меседжі, які чіпляють, контент. Але найбільше визначення, яке мені імпонує: маркетинг – це про людей, це розуміння моєї цільової аудиторії, як вони говорять, думають та що хочуть», - каже він.


Наш спікер вважає, що хороший маркетолог має провести з клієнтом інтерв'ю: дізнатися, як він знайшов ваш бренд, розпитати про усі його «болі». Увесь маркетинг проходить через особисту комунікацію.

Інтерв’ю з клієнтом у бізнесі має будуватися на трьох компонентах:
  • GAIN - що клієнт отримує завдяки продукту;
  • PAIN - які "болі" вирішує людина через купівлю товару (звільняємо людей від зайвої роботи - полегшуємо життя клієнта);
Через глибинне інтерв’ю потрібно знаходити, який «біль» намагається вирішити клієнт. На основі вирішення «болей» необхідно будувати рекламні слогани (наприклад, «Хочете не відволікати співробітників? Ми все зробимо за вас», «Наша команда приїде вчасно, якщо невчасно - гарантуємо повернення коштів»).

«Потрібно говорити на мові клієнта, і саме інтерв’ю допомагає дістати ключові фрази», - каже Євген.

  • JOBS - яку роботу виконує людина з продуктом задля вирішення своїх «болей».
Наприклад, дослідження виявило, що найчастіше люди купують собі мілкшейк з 7.30 до 9.00 ранку.

«На яку роботу ці люди «наймали» шейк? Зайняти свій час по дорозі на роботу. Їм усе одно, цей шейк полуничний чи банановий», - зазначає Євген.

Крім того, спікер поділився особливостями ведення маркетингу у соціальних мережах.

«Facebook та Instagram - це найбільші маркетингові канали. Facebook - це один з найкращих каналів сьогодення, водночас, це канал з найдешевшим трафіком, найбільшим відгуком, найбільшим відсотком конвертації», - сказав Євген.

Наприклад, середній відсоток конвертації в Google (це процент конверсії з показів у переходи, з переходів до заявки, із заявки в клієнта) становить 2%, у Facebook – досягає 30%.

Ключові маркетинг-завдання у цій соціальній мережі:

1. Побудувати бренд впізнаваності (познайомити величезну кількість людей з моїм брендом, аби в подальшому вони обрали уже знайомий);
2. Контент (cтворення корисного контенту та контенту, який продає);
3. Комунікація (зв'язок з клієнтом, спілкування, отримання зворотного зв’язку, коментарі, відгуки на заходи);
4. Продаж (Facebook – це рекламний майданчик номер один).

Наприкінці зустрічі Євген підкреслив, що мета маркетингу та будь-якої інновації – «забрати роботу клієнта», спростити його життя. Дякуємо за цікаве спілкування та новий погляд на «ненудний» маркетинг!

 

Ще новини