Спілка українських підприємців відвідала Харків
Спілка українських підприємців відвідала Харків
09 квітня 2019

5 квітня Спілка українських підприємців вирушила з регіональним візитом до Харкова. Цього разу вдалося ближче познайомитися із місцевою бізнес-спільнотою та поспілкуватися з нашими харківськими учасниками з актуальних питань.

Під час вітання присутніх, в.о. виконавчого директора СУП Тетяна Паламарчук звернула увагу підприємців на те, що Спілка є першою об’єднаною силою українських підприємців.

«Ми створені підприємцями для підприємців, серед наших учасників – тільки ті, хто не пов’язаний з олігархічним капіталом. Ми об’єднуємо компанії незалежно від їх розміру, географії чи сфери діяльності і хочемо бути провідною силою українського бізнесу», - сказала Тетяна Паламарчук.

В рамках зустрічі заступник голови Комітету із захисту бізнесу СУП, партнер АО «Клочков та партнери» Анастасія Гурська розповіла про права керівника підприємства під час перевірки, як комунікувати з інспектором та попередити негативні наслідки перевірки. Спілка також провела публічну презентацію Методички з рекомендаціями «Перевірка Держпраці: права, обов’язки та правила поведінки», розроблену Комітетом із захисту бізнесу СУП.

Спікер наголосила на кількох пунктах, про які варто пам’ятати керівнику та уповноваженим особам підприємства під час перевірки.
1. Керівники чи уповноважена особа підприємства обов’язково має перевірити в інспектора службове посвідчення та направлення на перевірку, що має містити наказ з переліком посадових осіб, які мають право на проведення перевірки. Якщо особа, яка прийшла для здійснення перевірки не зазначена в направленні, допускати до перевірки її не можна.
2. Інспектор праці уповноважений ознайомлюватися лише з тими документами, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування.

«Якщо інспектор буде вимагати документи, які не стосуються предмету перевірки – необхідно йому відмовити та обов’язково зафіксувати це у зауваженнях».

3. Підприємець має пам’ятати, що будь-які питання інспектора мають стосуватися законодавства про працю. Відповідати потрібно лаконічно і впевнено.

У свою чергу, директор з управління персоналом Visotsky Consulting Kiev Катерина Кругляк провела для присутніх лекцію на HR-тематику «Як найняти та утримати ефективних співробітників?».
Зокрема, Катерина розповіла про так звану «теорію поколінь», згідно з якою підхід до співробітника має бути вибудуваний з урахуванням приналежності до вікової категорії.

1. Наприклад, для покоління «бебі-бумерів» (народилися у 1944-1963 роках) вагоме значення має колективна робота. «Найважливіше для цих людей - відчувати себе потрібними».
2. Покоління Х (1963-1984) – це самітники, діти, які виросли з відчуттям: я все можу зробити сам. Їм комфортно працювати, якщо є правила.
3. Покоління Y (1984-2003) – більша частина працездатного населення. Це ще не цифрове покоління, але люди які росли з появою Інтернету. «Тут поступово стирається межа між реальністю та online. І є очікуваність у гнучкості та вільному графіку роботи. «Це не означає, що вони безвідповідальні – це люди, які не приймають жорсткого контролю».
4. Покоління Z (з 2004) – наразі тільки вступають в працездатний вік. Повністю цифрове покоління. Відсутня межа між реальністю і online.

«Це люди, яким цікава гра. Вони не за ідеї та цілі, головне щоб було весело. Вони хочуть, щоб їх хобі було основним джерелом доходу».

За прогнозом до 2025 року більш 40% працездатного населення буде фріланс.

Наприкінці керівник маркетинг-клубу СУП, СЕО міжнародної маркетингової компанії IPromo Андрій Чорний розповів про неефективний маркетинг та шляхи формування нового підходу.

«Сьогодні реклама в основному спрямована на клієнтів, які розуміють, що вони хочуть. А таких усього 10% від загальної маси. Ми вкладаємо багато сил і часу в на просування того, що більшості клієнтів нецікаво».

Водночас, згідно з теорією про «трикутник усвідомлення» переважна кількість споживачів – це:
- клієнти, які відчувають потребу в допомозі;
- клієнти, у яких є проблема;
- клієнти, які не усвідомлюють своїх проблем.

«І саме з ними потрібно працювати».

Андрій поділився професійними секретами, як побудувати ефективну систему маркетингу:
1. Провести дослідження і визначити основні проблеми клієнта;
2. Вибудувати залучення, використовуючи «трикутник усвідомлення»;
3. Розробити і впровадити матеріали, які дозволяють створювати розуміння цінностей продукту;
4. Розробити алгоритми продажів і навчити співробітників.

Ще новини