СУП в обличчях - Артур Лупашко, засновник і гендиректор Ribas Hotels Group
СУП в обличчях - Артур Лупашко, засновник і гендиректор Ribas Hotels Group
03 травня 2019

Число членів СУП росте з кожним днем. І хорошу динаміку у цьому процесі показує саме одеський регіон. Продовжуємо знайомити вас ближче із людьми, які гордо несуть звання підприємця. Сьогодні герой проекту «СУП в обличчях» - генеральний директор керуючої компанії Ribas Hotels Group Артур Лупашко.

Про старт
Все почалось з того, що у 2012 році мене запросили оптимізувати роботу персоналу на базі відпочинку у Затоці. В результаті діяльності команди, яку я зібрав, вдалося досягти прибутку уперше за 7 років функціонування об’єкту. Через два роки ми запустили власний апарт-готель у центрі Одеси. Він став першим об’єктом у мережі Ribas Hotels Group.
У наступні роки я інвестував кошти в автоматизацію робочих процесів, навчання персоналу і побудову системної керуючої компанії. За роки існування в операційне управління і ексклюзивне бронювання компанії перейшло 25 об’єктів у різних регіонах України.
Чому до нас звертаються власники? Готельний бізнес – це пасив. Усі інвестори зіштовхуються зі складнощами цього бізнесу – відтік кадрів, у зв’язку з чим постійно доводиться навчати персонал, а гості не ломляться в двері самі, тож потрібно робити продумані маркетингові кроки.
При цьому, як правило, в усіх наших власників є основний бізнес. І він страждає через те, що «нова дитина» займає багато часу, адже готельний бізнес непередбачуваний. Наша головна задача – зняти непрофільну діяльність з плечей власника.



Про цінності компанії

Кожен готель нашої мережі особливий. У великому готелі найвищої категорії і невеликому апарт-готелі подають однаково смачні сніданки. Однаково якісно прибирають в молодіжному хостелі і в статусному бізнес-готелі. У всіх наших об’єктах персонал єдиний в тому, що інтереси, побажання і потреби гостя завжди в пріоритеті.

Основна мета компанії — якомога більше задоволених гостей. За цим стоїть багато векторів діяльності залучення інвестицій в туристичну сферу регіонів:
— залучення інвестицій в туристичну сферу регіонів;
— покращення рівня сервісу у всіх областях, де розміщені наші готелі;
— проектування, будівництво якісних об’єктів із дотриманням найвищих стандартів якості;
— операційне та стратегічне управління об’єктами різного рівня;
— охоплення об’єктами компанії всіх регіонів країни;
— вихід на міжнародний рівень і представлення України на світовому ринку HoReCa.

Підхід до сервісу
Секрет успішної роботи величезного механізму, звичайно, схований від сторонніх очей. За лаштунками кипить багаторівнева робота всієї керуючої компанії Ribas Hotels Group. Це складна система, що формується з департаментів, регламентів і стандартів, що визначають рамки і межі взаємодії всіх шестерень системи; з культури і цінностей, що забезпечують сумлінне, щире сервісне виконання стандартів. Це, на мій погляд, ідеальний механізм, замкнутий виключно на людях, які попри все і завдяки кожному нашому гостю, проявляють свої кращі особисті та професійні якості.



Аби бути впевненим у тому, що сервіс наших готелів є високопрофесійним, ми створили спеціальний відділ турботи про гостей. Його мета – попереджати неприємні ситуації з відвідувачами. Один з таких інструментів – «таємний гість». Раз на місяць до готелів групи навідуються «таємні гості», які перевіряють персонал на їх кваліфікацію.
Згідно з інструкцією вони імітують різні ситуації, наприклад, замовляють о другій ночі їжу в номер або забирають з міні-бару напої і запевняють на рецепції, що нічого не брали. Завдання співробітника – професійно вийти з ситуації.

Про кадри та мотивацію співробітників
Сервісна культура для керівників компанії — це їхні відносини зі своїми співробітниками, підрядниками, партнерами. Ми не маємо права вимагати сервісне ставлення до гостей від своїх співробітників, не забезпечивши їх таким ставленням. Саме тому кілька разів на рік організовуємо для них корпоративні вечори відпочинку, раз на рік проводимо одноденну ротацію кадрів, запускаємо систему онлайн-навчання для сезонних співробітників, будуємо для них окреме житло безпосередньо на об’єктах гостинності. Ми слідкуємо за ринком заробітної плати, тому наприкінці минулого року підвищили оплату робітникам у готелях на 40%. Також торік більше сотні наших співробітників офісу відвідали кілька десятків профільних заходів у різних містах України: Києві, Івано-Франківську, Яремче, Львові і, звичайно, Одесі.


Сьогодні у головному одеському офісі Ribas Hotels Group у низький підготовчий сезон працює 50 людей, в активний сезон – їх буде сто; якщо рахувати готелі, це понад 1,5 тис. людей в піковий період. В цілому з кожним роком відчуваємо позитивні зміни у кадровому питанні. Відсоток повернення робітників у порівнянні з позаминулим роком збільшився на 38%. І це не може не радувати. За прогнозами нашого HR-відділу, в поточному році на об’єкти влітку повернеться близько 67% сезонного лінійного персоналу.


Про те, що надихає
Я вірю в «магію ранку». Саме зранку я маю найбільше енергії, тож намагаюся на цей час призначати усі свої зустрічі. Однак рано чи пізно кожен з нас стикається з повною втратою мотивації. В такі моменти я перемикаю думки зі складних життєвих обставин на великі мрії, що дають силу рухатися далі. Мрія перетворює проблеми в швидкоплинні труднощі, які я вирішую або змінюю своє ставлення до них.
У різні періоди житття мене також надихають герої і великі особистості. На світанку Ribas Group мене надихав Ізадор Шарп - засновник мережі готелів Four Seasons.
Мій батько завжди був і залишається для мене героєм. Світла пам'ять про нього спонукає щодня невпинно йти до своїх цілей і домагатися їх, щоб з гордістю носити його прізвище.
А ще надихає нове оточення. Я беру активну участь в бізнес-спільнотах і соціальних ініціативах.  Головна мета такої позиції - вбирати краще від оточення і заряджати себе енергією. За останні кілька років я познайомився з сотнями неймовірних людей, багато з яких стали для мене прикладом.



 Про членство в СУП

Впевнений, що сила — у єднанні. Саме тому вступ компанії Ribas Hotels Group до Спілки українських підприємців вважаю важливим кроком у розбудові потужної платформи для ведення успішного бізнесу в Україні.

Про нові проекти та плани
Зараз в Буковелі будується новий готель на 45 номерів – це той випадок, коли власник довірився нам на 100%. Ми самі обрали місце, дизайн, самі побудуємо і будемо оперувати. Це перший об’єкт, який ми назвали своїм брендом із прив’язкою до локації - «Ribas Буковель».
Я точно знаю, що я колись відкрию готель з видом на Central Park, який буде називатися Ribas NYC.

Ще новини