Company visit до компанії "Кормотех"
Company visit до компанії "Кормотех"
03 липня 2019

Днями побували в гостях у компанії, яка не залишить байдужим тих, хто має домашніх улюбленців. Серед ключових цінностей компанії – любов до тварин, і одне з перших питань на співбесіді: «Чи є у вас тваринка вдома, і як ви ставитеся до тварин?». Члени СУП разом із Радою директорів Спілки відвідали львівську компанію – виробника кормів для домашніх тварин Kormotech LLC / ТОВ Кормотех​.

Провів екскурсію виробничими потужностями (на території – два заводи з виробництва вологих і сухих кормів) для гостей СЕО та власник компанії Ростислав Вовк. Можемо тільки пишатися таким учасником СУП і бажати ще більшого росту:

В компанії 770 працівників, 85% з них є власниками домашніх тварин, і цей відсоток збільшується.

«Кормотех» – лідер українського ринку за обсягами реалізації продукції, та наразі займає 34% ринку. Компанія входить до топ-30 виробників кормів у Європі з оборотом 52 млн доларів. 20% усіх продажів – закордоном.

Будівництво першого заводу «Кормотеху» у 2003 році завершилося за 10 місяців. Його потужність була більшою, ніж ємність всього українського ринку. На той час в Україні не було людей, які знають, як будувати, як скомпонувати лінію, як розробити рецептуру, як продати. Тож Ростислав залучав міжнародних консультантів.

Розробити перші рецептури допомагав консультант із США. З ним виготовили перший продукт на датському заводі. Тож поки будувався завод, компанія не втрачала часу – продавала в Україні продукт під своїми ж торговими марками.

Оскільки завод знаходився на території, яка на той час підпала під дію «вільної економічної зони»  - компанії вдалося зекономили 500 000 євро на податках при ввезенні обладнання з-за кордону.

«Я рахував, ті зекономлені кошти у 2003 році ми витратили на транспорт і логістику готової продукції за 2 роки», - додає Ростислав.

Так, працівників до компанії також звозять кожного дня зі Львова, прилеглих районів і сіл.

«Кормотех» у цьому році завершить будівництво заводу з виробництва мокрих кормів у Литві! Чому Литва? Все просто - оподаткування лише розподіленого прибутку. Тож ми, СУП, все більше бачив прикладів, які підтверджують необхідність введення податку на виведений капітал в Україні

Весь топ-менеджент компанії сьогодні (за виключенням HR-керівника) починав з найнижчих посад у компанії. Для працівників існує безліч можливостей для розвитку, одна з яких – постійне навчання. Зокрема, компанія оплачує половину суми навчання на МВА-програмі.

Перший місяць роботи заводу «Кормотех» виготовляв 30 тонн продукції в місяць. Нині – 30 тис тонн сухих кормів та 16 тис тонн вологих кормів в рік.

Перший прибуток компанія отримала через 7 років.

«Було багато спокус, але для цього треба було б поступитися якістю. Якість і безпечність продукту – понад усе. Ми готові платити постачальникам більше, задля того, щоб ми спали спокійно і не переживали за якість сировини», - коментує власник компанії.

Крім того, компанія одна з перших у 2007 році запустила сиcтему управління якістю та безпечністю ISO 22 000.

У 2015 році компанія почала експортувати продукцію на європейський ринок. Серед країн – Франція, Словенія, Фінляндія, Велика Британія, Нідерланди, Польща, Словаччина , країни Балтії, Молдова, Румунія, Болгарія, Грузія, Туркменістан, Узбекистан. Минулого року почали експортувати в Америку та Чилі. Цього року в планах Ліван, Ізраїль, Лівія.

У портфелі компанії – понад 500 позицій кормів. Вивід одного нового продукту на ринок займає близько 1 року. Якщо це просто додавання нового смаку – 3-4 місяці. Зараз «Кормотех» навчає двох працівників-нутриціологів, і буде розробляти рецептури інхаус.

У складі корму – лише натуральні складові. До складу деяких входять незвичні компоненти, як глід, сушені банани, імбир і т.ін. Переважну більшість сировини «Кормотех» закуповує за кордоном, однак жодна пшениця не може перевершити якість української. Якщо продукт дешевший – це не означає, що він гірший. Різниця у складових компонентах корму, насиченні вітамінами.

«Кормотех» також реалізовує безліч соціальних проектів: уроки з гуманного ставлення до тварин у школах Львова, «Не залишай нас в АТО», «Візьми собаку на роботу», школа Optimeal Expert дляфахівців галузі, а також проекти з покращення інфраструктури в регіоні.

«Українці не знають, що таке тварина, що таке взяти собаку. Вони думають, що собаку можна подарувати на Новий рік чи день народження, а через місяць її викинути», - констатує Ростислав Вовк.

Тож соціальна місія компанії – формування культури відповідального ставлення до тварин. 

Дякуємо Ростиславу та його команді за те, що дозволили заглянути у всі процеси виробництва кормів! Любов до тварин у компанії повсюди, тож переконані, що місце у топ-50 світових виробників кормів не за горами! 

Ще новини