Учасники Спілки відвідали завод члена СУП-компанії "Еконія"
Учасники Спілки відвідали завод члена СУП-компанії "Еконія"
30 липня 2019

19 липня члени СУП в рамках company visit побували в місті Золотоноша в гостях у компанії «Еконія». В рамках візиту познайомилися з історією компанії та на власні очі побачили, як відбувається підготовка та розлив питної води. Екскурсію для гостей вела президентка компанії Ірина Варагаш.

Зі слів пані Ірини, дізналися безліч цікавого про компанію. Компанія є не тільки лідером, а й основоположником культури споживання дитячої води. У 1997 році, коли бренд «Малятко» з’явився, ринок дитячого харчування тільки починав формуватися. Три роки компанії знадобилося для того, щоб вода з’явилася в переліку продуктів дитячого харчування. Та й культури споживання негазованої води теж майже не було.

«Споживач, який виріс на культурі споживання бутильованої води в період радянського союзу, мав чіткий стереотип, що бутильована вода – це застільний продукт, пили його тільки у свята. І звичайно, він обов’язково мав бути газованим», - розповідає Ірина Варагаш.

Тож компанія мала не тільки розвиватися сама, а ще й змінювати культуру споживання води. Для прикладу, 80% об’єму реалізації одного з брендів компанії займала газована вода. Над тим, щоб залучити споживача пити негазовану воду, працювали разом із колегами по ринку.

Так починалася історія бренду «Малятко», історія ж заводу у Золотоноші почалася у 2007 році. Ірина Юріївна наголосила, що Черкащина була вибрана невипадково: край дуже багатий водними ресурсами, і має дуже якісну воду за мінеральним складом.
Однак стартовий період видався для компанії не з легких: перша спроба рейдерства, судова тяганина, потім криза 2008 року. Дуже багато сил і ресурсів було витрачено і сфокусовано на безпеці бізнесу. Виходячи із власного досвіду, Ірина Юріївна дала пораду членам СУП:

«Ваш фокус як власника бізнесу має бути акцентований на питанні безпеки бізнесу. Це головне, що ви повинні контролювати, дуже глибоко занурюватися в юридичні деталі і розумітися на тонкощах цих процесів. Паралельно потрібно забезпечити тили, які будуть працювати над розвитком бізнесу».

Коли на ринку дитячого харчування компанія стала займати вагому долю, постало питання, чому б такий актив як відома торгова марка не використовувати ще більше. Маючи досвід роботи на ринку дитячому ринку харчування, канали збуту, тісні партнерські зв’язки з торговими мережами, компанія з 2013 року почала розвивати національного виробника у всій лінійці дитячого харчування.
На полицях дитячого харчування на той момент відбувалося все з точністю навпаки до дорослої: переважали імпортні товари.

Компанія успішно самостійно (без зовнішніх консультантів) освоїла нову для себе нішу, обравши чітку стратегію – не залучати власні кошти у виробничі процеси, а використовувати потужності інших виробників, як відповідають критеріям якості продукту, технологічності процесів, інноваційності. Сьогодні торгова марка «Малятко» виробляється в Бельгії, Італії, Німеччині, Сербії, Іспанії, Білорусі, Молдові.
Команда «Еконії» працює над тим, щоб ставлення до національного виробника змінилося, а сам він ставав технологічнішим, і мислив стратегічно. В найближчій перспективі компанія планує вивести на ринок дитячі каші та кондитерські вироби.

В компанії знають і про важливість об’єднання підприємців:

«Українцям дуже важко консолідуватися разом. Однак я закликаю об’єднуватися і лобіювати інтереси підприємців, витрачати ресурси, щоб змінювати ситуацію на краще. Я запевняю, що така робота є ефективною», - говорить Ірина Варагаш.

Під час візиту президентка компанії розповіла і про соціальні активності компанії. Компанія є сумлінним платником податків, створює робочі місця для місцевих жителів, допомагає місту та школярам.

«Під час чергового рейдерського захоплення минулого року, нам з чоловіком потрібно було дві години добиратися із Києва до Золотоноші. В цей час півміста на чолі з мером і депутатами, підприємцями уже стояли перед воротами і захищали нашу власність. Таку вдячність за весь час нашої роботи для міста ми отримали», - зазначила Ірина Варагаш.


Сьогодні «Еконія» входить до десятки лідерів з виробництва води за об’ємами, будучи лише виробником дитячої води. Компанія активно розвиває і напрямок виробництва бутильованої води для дорослого населення. Тож впевнені, незмінно слідуючи своїм принципам – безпечності і якості продукту – стануть активним гравцем і цього ринку.

Дякуємо Ірині Варагаш та усій команді «Еконія» за гостинний, сімейний прийом. Успіхів вам, росту та вдячних споживачів!


 

Ще новини