Зустріч із Заступником Міністра юстиції України
Третього листопада Комітет СУП з інформаційно-комунікаційних технологій провів онлайн-зустріч з Заступником Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергієм Орловим та іншими представниками від Мін’юсту.
Під час зустрічі Сергій Орлов розповів, які є пріоритетні напрямки цифровізації у Міністерства юстиції на наступні три роки. Зокрема, для бізнесу Мін’юст реалізує електронні послуги, такі як автоматизація реєстрації бізнесу, онлайн-реєстрація права власності, онлайн-сплата адміністративного збору тощо. Наразі міністерство також створює нові електронні системи, такі як Електронна система нотаріату та АС «Банкрутство та неплатоспроможність».
За результатами зустрічі представники від Комітету СУП погодилися:
- напрацювати конкретні пропозиції ініціатив щодо електронного документообороту від бізнесу;
- організувати технічні зустрічі для створення робочої групи та дорожньої карти щодо внесення змін до переліку типових документів короткострокового та довгострокового зберігання;
- організувати фокусну зустріч щодо кадрових документів Мін’юстом, Мінсоцполітики, Пенсійним фондом України та Державною архівною службою України.
«Завжди приємно, коли бізнес виходить на діалог з владою, а влада — з бізнесом», — зазначив Сергій Орлов.
Міністерство цифрової трансформації України, Міністерство юстиції України, Serhii Orlov, Національний банк України, Вернигора Олександр
Третього листопада Комітет СУП з інформаційно-комунікаційних технологій провів онлайн-зустріч з Заступником Міністра юстиції України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергієм Орловим та іншими представниками від Мін’юсту.
Під час зустрічі Сергій Орлов розповів, які є пріоритетні напрямки цифровізації у Міністерства юстиції на наступні три роки. Зокрема, для бізнесу Мін’юст реалізує електронні послуги, такі як автоматизація реєстрації бізнесу, онлайн-реєстрація права власності, онлайн-сплата адміністративного збору тощо. Наразі міністерство також створює нові електронні системи, такі як Електронна система нотаріату та АС «Банкрутство та неплатоспроможність».
За результатами зустрічі представники від Комітету СУП погодилися:
- напрацювати конкретні пропозиції ініціатив щодо електронного документообороту від бізнесу;
- організувати технічні зустрічі для створення робочої групи та дорожньої карти щодо внесення змін до переліку типових документів короткострокового та довгострокового зберігання;
- організувати фокусну зустріч щодо кадрових документів Мін’юстом, Мінсоцполітики, Пенсійним фондом України та Державною архівною службою України.
«Завжди приємно, коли бізнес виходить на діалог з владою, а влада — з бізнесом», — зазначив Сергій Орлов.
Ще новини
Пiдписатися на розсилку
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Сервер не відповідає, спробуйте пізніше!
Відправлено!
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Дякуємо за вашу готовність працювати над змінами бізнес-клімату в країні! Координатор комітетів СУП найближчим часом зв’яжеться з вами та надасть детальну інформацію про роботу і найближчі засідання обраного вами комітету.
Приєднатися до нас
Річний (фактичний рік) членський внесок залежить від
розміру вашого бізнесу, але не впливає на якість наданих послуг від СУП.
Додатковий разовий вступний внесок для всіх категорій бізнесу – 3000 грн.
Визначення типу членства