Маркетинг-клуб СУП: як зростити відділ маркетингу до 30 чоловік та як сформувати успішну вмотивовану команду
Маркетинг-клуб СУП: як зростити відділ маркетингу до 30 чоловік та як сформувати успішну вмотивовану команду
20 листопада 2020

Під час Маркетинг-клубу СУП говорили про те, як зростити відділ маркетингу до 30 чоловік та як сформувати успішну вмотивовану команду.
Спікером став Андрій Чумаченко, співзасновник та СМО агентства Netpeak.

Як відбувається пошук співробітника в команду?
- Департамент HR
- Власний сайт з вакансіями (де заповнюється опитувальник і відправляється резюме)
- Три співбесіди (з рекрутером на базову відповідність вакансії, потенційним керівником співробітника на hard skills, фінальне з топ-менеджментом).
Після цього кандидат отримує оффер. Якщо він з ним погоджується, тоді виходить на роботу. Також у працівника на початку є випробувальний термін від 2 до 3 місяців. У цей період визначається чіткий KPI, за яким буде видна результативність. Новому співробітнику також призначають куратора.

«Це дозволяє на четвертий місяць отримувати спеціалістів, які мають необхідні навички і знання.
Для кожного співробітника формують систему мотивації відповідно до відділу, де він працює», - каже спікер.

Постановка задач для команди:
У маркетинг-відділі є систематизована форма постановки задач (в ньому вказується, навіщо треба виконувати задачу, що саме треба робити та що має відбутися, щоб задача вважалася виконаною).
Раз на тиждень співробітник зі своїм керівником разом формують задачі на тиждень, оцінюють їх.

Звітність:
1. Щотижневі звіти у плані
2. Щомісячні командні звіти по KPI

Синергія:
- Щоденні стендапи на 10 хвилин, де кожен день розповідає, що зробив учора і що планує сьогодні
- Щомісячні особисті зустрічі зі співробітниками (говоримо про роботу, а не про задачі)
- Квартальні 360 зустрічі (всім департаментом, де всі діляться досягненнями і планами).
- Піврічні стратегічні сесії, де співробітники задають питання.
Дякуємо експерту за корисний досвід!

Співорганізори Маркетинг-клубу - компанія Netpeak.

Ще новини