У Івано-Франківську разом із місцевою бізнес-спільнотою говорили про роль власника на різних етапах розвитку компанії
Бути в операційці чи не бути? Де сьогодні у своєму бізнесі знаходитеся ви? Сьогодні дискутуємо над такими питаннями з бізнес-спільнотою Івано-Франківська на Промприлад.Реновація.
Зірковий склад спікерів: Дмитро Ушмаєв, засновник і президент «Три Ведмеді», Тетяна Абрамова, засновниця і директорка RITO, Юрій Филюк, СЕО Промприлад. Реновація та Вячеслав Климов, співвласник «Нова пошта».
Занотували ключові думки підприємців:
«У мене не схожий на більшість погляд – ми середній бізнес і я не хочу масштабуватися. Я отримує максимальне задоволення від операційної діяльності. Оскільки працюю у виробництві, то знаю, що тут ти наповнюєшся, бо генериш ідеї, створюєш свій продукт і бачиш результат цієї роботи», - ділиться Тетяна Абрамова.
Дмитро Ушмаєв у своїй компанії «Три Ведмеді» - на позиції президента. «Однак я як президент приділяю увагу усім процесам в компанії щодня, я коригую стратегію. Ти відповідаєш за бізнес – ти бачиш все. Ти людина, у якої найбільша експертиза. Я не вірю, що коли у тебе буде комерційний директор чи ще хтось, це робитиме твій бізнес успішнішим. Навіть найкращий СЕО може не мати цих компетенцій, він не створював його від самого початку», - запевняє Ушмаєв.
Вячеслав Климов – співвласник і член наглядової ради групи компаній «Нова пошта». На цій позиції він із іншими членами наглядової ради напрацьовує стратегію верхнього рівня, а СЕО компаній групи напрацьовують формальний і робочий документ із цієї стратегії. Він додає: «Ми із моїм партнером по бізнесу працюємо в офісі з 9 ранку і до вечора. Ми знаходимося дуже глибоко в усіх процесах в компанії. Фактично ми займаємося мікроменеджментом в наглядовій раді. Бо стратегія без глибокого аналізу – не стратегія».
На думку Юрія Филюка, компанію та співробітників драйвить саме лідер. Однак він запевняє: «Я хочу навчитися вибудовувати такі проекти та бізнеси, які потім будуть жити і розвиватися без мене. У таких проектах можна імплементовувати правонаступництво і передачу управління».
А де у своєму бізнесі знаходитеся ви?
Ще новини
Пiдписатися на розсилку
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Сервер не відповідає, спробуйте пізніше!
Відправлено!
Поданням цієї заявки ви підтверджуєте готовність сплатити членський внесок протягом 20-ти календарних днів з дати прийняття Радою директорів вашої кандидатури у члени Спілки
Дякуємо за вашу готовність працювати над змінами бізнес-клімату в країні! Координатор комітетів СУП найближчим часом зв’яжеться з вами та надасть детальну інформацію про роботу і найближчі засідання обраного вами комітету.
Приєднатися до нас
Річний (фактичний рік) членський внесок залежить від
розміру вашого бізнесу, але не впливає на якість наданих послуг від СУП.
Додатковий разовий вступний внесок для всіх категорій бізнесу – 3000 грн.
Визначення типу членства