Катерина Аврамчук очолить напрямок комунікацій та маркетингу СУПу
Катерина Аврамчук очолить напрямок комунікацій та маркетингу СУПу
31 серпня 2021

Напрямок комунікацій та маркетингу Спілки українських підприємців очолить Катерина Аврамчук. 

Основними напрямками її роботи стануть оновлення стратегії внутрішніх та зовнішніх комунікацій, програма лояльності для членів Спілки, підсилення роботи усієї команди в напрямку посилення впливу організації та залучення нових учасників.

“Для мене важливо, щоб на кожному етапі розвитку Спілки в ній працювали саме ті люди, які можуть якісно підсилити нашу роботу в сферах лобізму, освітнього напрямку, захисту бізнесу та формування спільноти”, — заявила Катерина Глазкова, виконавча директорка СУПу. - Впевнена, що Катерина Аврамчук значно підсилить нашу команду. А її досвід дозволить вивести комунікації Спілки на новий рівень”.

“Найбільшою цінністю СУПу для мене є те, що це організація, яка реально впливає на розвиток бізнес-середовища в нашій країні та відстоює права підприємців. А бізнес для мене - один з основних рушіїв розвитку української економіки. Тож відчуваю одночасно велику відповідальність й радість від майбутньої співпраці”, — каже Катерина Аврамчук. 

Катерина Аврамчук працювала директором з маркетингу видавництв «Наш формат» (2016-2018) та Vivat (2020-2021), очолювала маркетингові комунікації компанії Yakaboo (2018-2020). Один з найяскравіших комерційних комунікаційних кейсів останніх років — кампанія по книзі «Справа Василя Стуса» — була розроблена та втілена Катериною. Починала свою кар’єру як журналістка у виданнях “Українська правда” (2011-2013) та Insider (2013-2016). Постійно виступає з лекціями на теми маркетингу та комунікацій. 

Ще новини