Наші проекти

Учасники СУП мають доступ до усіх заходів та проектів Спілки. Обмін досвідом, практичні поради експертів, нові знання та знайомства під час нетворкінгових зустрічей - головні переваги участі у заходах Спілки 

Knowledge Hub

Knowledge Hub — проведене у 2021 році дослідження та аналіз впровадження економічних реформ та перешкод для їх реалізації.

Мета проєкту: оцінити темп впровадження економічних реформ і виявити перешкоди для їхньої реалізації. Це масштабне дослідження громадської думки про стан економічної ситуації в Україні. В рамках проєкту проведено опитування серед 1000 респондентів і 15 фокус-груп з метою оцінки темпу впровадження економічних реформ. Спираючись на результати досліджень, спеціалісти аналітичного центру СУП представили звіт щодо ефективності та дієвості впровадження економічних реформ в Україні та про перехід до ринкового та демократичного суспільства.

У рамках проєкту відбулася також презентація результатів дослідження та обговорення його результатів під час дискусії «Економічні реформи: очікування та спроби, “зради” й перемоги» в Одесі, Львові, Дніпрі та Києві.
 

Школа лобізму

«Школа лобізму» – це навчальний проєкт, мета якого побудувати ефективний діалог малого і середнього бізнесу з місцевою владою для співпраці у напрямку покращення економічного розвитку регіону.

В рамках «Школи лобізму» організатори проводять навчальні тренінги окремо для бізнесу та представників влади (місцевих депутатів, очільників економічних департаментів обласних та місцевих рад). Проєкт охоплює 15 регіонів України та вже успішно відбувся у Дніпрі, Хмельницькому, Чернігові, Одесі, Черкасах, Херсоні та Полтаві. Наразі загальна кількість слухачів, підприємців та представників влади складає понад 300 осіб. 

"Відсутність діалогу", "проблеми в комунікації", "ми з владою - неначе маємо різні цілі й бачення" — це проблеми, які досить часто озвучують підприємці під час тренінгів. Насправді ж, механізми взаємодії існують, бізнес-асоціації можуть зробити так, аби до їхньої думки дослухалися; і лобізм - ефективний інструмент із донесення інтересів бізнесу до відома влади, зокрема місцевої. Для цього СУП і проводить тренінги в рамках Школи лобізму: аби показати, що прозорі, відкриті і чесні інструменти лобіювання є можливими та ефективними.

Комунікація щодо важливості лобізму не має бути односторонньою, тож 10 грудня в Житомирі в рамках проєкту організатори проведуть два окремі тренінги - для представників місцевої влади та для місцевих підприємців.

За один день на тренінгу учасники:
— Отримають набір ефективних інструментів, що дозволяють будувати успішні взаємовідносини між бізнесом та владою, з якого б боку ви не знаходилися. 
— Дізнаються, що таке адвокація і як вона допомагає у законний спосіб впливати на прийняття владних рішень у вашому регіоні.
— Визначать проблематику регіону та сформувати чіткий план дій для просування порядку денного покращення місцевого бізнес-клімату. Кожен учасник тренінгу отримає навчальні методички, робочий зошит, допоміжні електронні/друковані матеріали та сертифікат.

Навчання проходить наживо, а отже є можливість поповнити власну базу контактів та завести корисні знайомства.